خبرگزاری کار ایران

رئیس امور بین الملل منطقه آزاد انزلی خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مکاتبات برون سازمانی منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۶۲

خدمت گیرندگان می‌توانند از بخش خدمات الکترونیک پورتال سازمان با آدرس www. Anzalifz. ir نسبت به بهره برداری از سامانه مذکور اقدام کنند.

به مناسبت هفته دولت «سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی» منطقه آزاد انزلی از سوی اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت توسعه مدیریت این سازمان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از انزلی، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه سامانه مذکور در راستای ایجاد بسترهای لازم به منظور رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه آزاد انزلی ارائه شده، می‌افزاید: تحقق برنامه‌های طرح جامع سامانه الکترونیک این سازمان، تحقق اهداف دولت الکترونیک، افزایش و گسترش ارائه خدمات الکترونیک بهمراه تسهیل و کاهش هزینه‌های تردد مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران به سازمان منطقه آزاد انزلی از جمله دلایل اجرای سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی، سازمان منطقه آزاد انزلی است.

امین افقی بیان داشت، با استفاده از «سامانه الکترونیک مکاتبات برون سازمانی» کلیه اشخاص می‌توانند نسبت به ثبت درخواست و یا مکاتبه خود از طریق سامانه که تحت وب راه اندازی گردیده، اقدام و کد رهگیری و رمز عبور خود را دریافت کند. از سوی دیگر، دریافت کد رهگیری و رمز عبور به این معنی است که نامه و یا درخواست آنان بدرستی ثبت و به سازمان ارسال شده است.

افقی افزود: این سامانه دارای یک بخش اطلاع رسانی به شهروند می‌باشد که از این طریق خدمت گیرندگان می‌توانند از وضعیت و پاسخ نامه خویش اطلاع و آگاهی یابند.

وی گفت: خدمت گیرندگان می‌توانند از بخش خدمات الکترونیک پورتال سازمان با آدرس www. Anzalifz. ir نسبت به بهره برداری از سامانه مذکور اقدام کند.

افقی تصریح کرد: راه اندازی سامانه جامع خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی، سامانه جامع تحت وب صدور مجوزات سازمان، سامانه تحت وب شهروند الکترونیک برای دهیاری‌ها و شورا‌ها، سامانه تحت وب شهروند الکترونیک برای شرکت‌های مستقر در فاز صنعت منطقه از دیگر برنامه‌های سازمان بوده که در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز