خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

سالن ورزشی حجاب شفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۶۹

سالن ورزش حجاب با اعتبار ۶۵۰ میلیون، ظهر امروز، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، سالن ورزشی حجاب شفت ویژه بانوان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از شفت، سالن ورزش حجاب با اعتبار ۶۵۰ میلیون ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاح سالن حجاب شفت اظهار کرد: نباید تصور شود که برای ورزش هزینه می‌کنیم بلکه این یک نوع سرمایه‌گذاری برای بیمه کردن جوانان از معضلات اجتماعی است.

مسعود رهنما، شفت را مهد علمای بزرگ دانست و گفت: فرزندان این شهرستان نیز در راه علم و ورزش راه بزرگان را در پیش گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه از سال ۸۴ کلنگ احداثاین مجموعه بر زمین زده شد، تصریح کرد: بسیار مفتخرم که امروز این سالن را به مردم با فرهنگ و ورزش‌دوست شهرستان هدیه دادیم.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این سالن ورزشی امکان پرداختن به ورزش بانوان را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: بانوان شفتی بیشتر از همه چیز خود را در ورزش استان و کشور معرفی کنند.

رهنما از افتتاح سالن ورزشی احمدسرگوراب شفت در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: با همت مسئولان استانی و شهرستانی و تخصیص اعتبارات لازم، این سالن ورزشی تا دهه فجر مورد بهره‌برداری برسد.

وی به حسرت ۵۳ ساله گیلان در کسب مدال المپیک اشاره کرد و متذکر شد: امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش قهرمانی شاهد تحقق این مهم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز