خبرگزاری کار ایران

وفای به عهد دولت راست گویان؛

مردم رشت امسال آب گرفتگی نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۶۱

در مرحله ی سوم این طرح عملیات جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی از میدان گیل تا دانشگاه گیلان انجام خواهد شد.

استاندار گیلان در بازدید از طرح‌های عمران شهری رشت گفت: فاز نخست طرح جمع آوری آبهای سطحی تا پایان تابستان به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش ایلنا از رشت، نجفی در بازدید از طرح‌های جمع آوری آبهای سطحی پل‌های در دست ساخت رشت و لایروبی رودخانه زرجوب گفت: فاز نخست طرح جمع آوری آبهای سطحی دررشت بطول ۱۵ کیلومتر که در ۱۰نقطه با همکاری استانداری و شهرداری در حال جریان است همانگونه به مردم وعده داده شده بود تا پایان تابستان آمادهٔ بهره برداری است.
نمایندهٔ عالی دولت با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی وی در بدو ورود به گیلان حل معضل دیرینه آبگرفتگی معابر شهر رشت بوده است گفت: علاوه بر۱۵ کیلومتر فاز نخست، اجرای ۱۵ کیلومتر دیگر از لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در رشت آغاز شده است که تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
نجفی افزود: همچنین در مرحلهٔ سوم این طرح عملیات جمع آوری و هدایت آبهای سطحی از میدان گیل تا دانشگاه گیلان انجام خواهد شد.
وی با تأکید براینکه شهرداری تا هفتهٔ آینده باید آسفالت مسیرهایی را که اجرای آن به اتمام رسیده است آغاز کند گفت: از صبر و حوصلهٔ مردم تشکر می‌کنم اما برای اینکه معضل دیرینهٔ آبگرفتگی رشت پایان یابد نیازمند همراهی آنان هستیم.
وی همچنین به بازدید خود از لایروبی دو رودخانهٔ بزرگ رشت اشاره کرد و گفت: استانداری گیلان با تمام توان از اجرای این طرح حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز