خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد؛

کمک ۱۱ میلیارد تومانی دولت برای امحاء زباله در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۰۰

استاندار همچنین با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه زباله سوز رشت ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده افزود: ۶۰ درصد این اعتبار از سوی شهرداری رشت و ۴۰ رصد توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

استاندار گیلان از احداثنیروگاه زباله سوز با مشارکت شرکت چینی درمنطقه خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی درحاشیه بازدید از مرکز دفن زباله درمنطقهٔ سراوان رشت گفت: نیروگاه زباله سوز رشت روزانه می‌تواند ۶۰۰ تن زبالهٔ خانگی را به انرژی برق تبدیل کرده و معضل دفع غیربهداشتی زباله‌های مرکز استان را برطرف کند.
استاندار همچنین با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه زباله سوز رشت ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده افزود: ۶۰ درصد این اعتبار ازسوی شهرداری رشت و۴۰ رصد توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.
وی افزود: دولت تاکنون ۱۱ میلیارد تومان برای ساخت نیروگاه زباله سوز رشت کمک کرده است.
استاندار گیلان همچنین با اشاره به مذاکرات امروز خود با سرمایه گذاران بخش خصوصی کره جنوبی برای ساخت دو نیروگاه زباله سوز در شرق وغرب گیلان گفت: در گیلان عزم همگانی برای مدیریت پسماند وجود دارد.
وی به ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان در ۳ماه گذشته اشاره کرد وگفت: این ساماندهی به منظور کاهش آلودگی‌ها وبوی نامطبوع انجام شده است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: رفع نواقص وتقویت کارخانه‌های کمپوست رشت، انزلی وردوسر نیز در دستور کار است.
دکتر نجفی تاکید کرد: به رغم انجام همه تدابیر اتخاذ شده، بحثمدیریت پسماند در گیلان بدون مشارکت فعالانه مردم به سرانجام نمی‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز