خبرگزاری کار ایران

هشدار استاندار گیلان:

با قاچاق محصولات کشاورزی به شدت برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۲۲

با مشکلاتی که در بخش چای وجود دارد، واردات بی رویه و قاچاق چای و ورود چای سنواتی به بازار می‌تواند این محصول را دچار چالش‌های بیشتری کند.

نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز استان عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در این نشست گفت: وقتی بازار ثبات داشته باشد، ورود کالاهای قاچاق و نامرغوب کمتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید بتوان با تعرفه های وارداتی مناسب و مدون کالا وارد شود، افزود: نباید فرصت تولید داخل را از دست بدهیم تا اشتغال موجودمان به خطر بیافتد.
استاندار گیلان با تاکید بر جلوگیری از واردات بیش ازحد محصولات کشاورزی اظهارداشت: هیچ مماشاتی نباید در برخورد با قاچاق محصولات کشاورزی به داخل کشور صورت بگیرد، چرا که این مسئله به اقتصاد داخلی ضربه می‌زند.
نجفی ادامه داد: با مشکلاتی که در بخش چای وجود دارد، واردات بی رویه وقاچاق چای و ورود چای سنواتی به بازار می تواند این محصول را دچار چالش های بیشتری کند.
وی با اشاره به افزایش تعاملات باکشورهای حاشیه دریای خزر گفت: دولت تدبیر و امید تاکید دارد استان‌هایی که در حاشیه دریای خزر هستند، با کشورهای منطقه به ویژه روسیه تعامل و مراودات بیشتری داشته باشند.
نادرعبدا… پور، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان، هم در این نشست با اشاره به عزم جدی دولت در جلوگیری از قاچاق گفت: تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی موجب کاهش پدیده قاچاق می‌شود.
در این جلسه هریک از مسئولین کمیته های فرعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به بیان گزارش علمکرد صورت گرفته در جهت جلوگیری از این پدیده پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز