خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

در شهرداری باید از موازی کاری پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۳۷

برای اینکه با تدبیر پیش برویم احتیاج به یک تفکر منسجم با اتکا به قرآن داریم و بنده نیز به عنوان مدیر ارشد این دستگاه، برای ترویج کارهای فرهنگی خصوصاً قرآن آماده خدمت هستم.

شهردار رشت با شورای فرهنگ، عترت و قرآن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت: شهر مکانی است که گروه عظیمی از جمعیت در آن زندگی می‌کنند و تعامل بین شهروندان در این خصوص بسیار مهم است، زیرا برای ایجاد فرهنگ تعامل نیاز بوده و بر این اساس تمدن ایجاد می‌شود و شما نیز به مدد قرآن، برای ساخت شالوده فرهنگ که با تعامل شکل می‌گیرد همت می‌کنید.

به گزارش ایلنا از رشت، خلیلی تصریح کرد: برای اینکه با تدبیر پیش برویم احتیاج به یک تفکر منسجم با اتکا به قرآن داریم و بنده نیز به عنوان مدیر ارشد این دستگاه، برای ترویج کارهای فرهنگی خصوصاً قرآن آماده خدمت هستم.
شهردار رشت افزود: در شهرداری باید از موازی کاری پرهیز شود، متولیان فرهنگی نه تنها در کار‌ها و فعالیت‌های قرآنی بلکه در تمامی امور باید سازماندهی شده و هماهنگ باشند و به صورت منسجم عمل کنند.

وی افزود: از چنین تشکیلاتی استقبال می‌کنم زیرا حرکت‌های ارزشی قابل تقدیر و دفاع است و بنای یک کار فرهنگی با اتکا به قرآن و بر اساس تعامل باید توسط حوزه‌های فرهنگی شکل بگیرد.
در ادامه عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، نیز به برگزاری محافل انس با قرآن اشاره کرد و گفت: علاوه بر جشن‌ها که در پارک‌ها برگزار می‌گردد، سعی خواهیم کرد در چنین فضاهایی محافل انس با قرآن نیز برگزار کنیم.
وی افزود: استخراج آیات قرآن با طرح‌های گرافیکی متناسب با آموزش‌های شهروندی و ترویج آن در سطح شهر از اقدامات شایسته است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی از تقدیر پیر خادمان قرآن برای اولین بار در شهر رشت و برگزاری کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز