خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ گیلان در شفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۸۵

شرکت کنندگانی از استان های گیلان، تهران، البرز، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی و همدان مسافت ۳۵ کیلومتری مسابقه را رکاب زدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شفت گفت: شرکت کنندگانی از استان های گیلان، تهران، البرز، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی و همدان مسافت ۳۵ کیلومتری مسابقه را رکاب زدند.


به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا شاه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شفت از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ گیلان در شفت خبر داد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شفت با بیان اینکه حدود ۶۰ دوچرخه سوار در این مسابقه شرکت کردند افزود: شرکت کنندگانی از استان های گیلان، تهران، البرز، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی و همدان مسافت ۳۵ کیلومتری مسابقه را رکاب زدند.


وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری، هیئت دوچرخه سواری استان گیلان و فرمانداری شهرستان شفت اقدام به برگزاری مسابقه جایزه بزرگ شفت تا امامزاده اسحاق کرد.


شاه محمدی تصریح کرد: در پایان به نفرات برتر اول تا سوم هدایای نقدی و به نفرات چهارم تا هشتم هر گروه هدایایی به رسم یادبود از سوی هیات دوچرخه سواری گیلان و شرکت صبا دوچرخه اهداء شد.


در مراسم اختتامیه ایندوره از مسابقات که در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان شفت برگزار شد، ناصر عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار شفت و رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان و مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز