خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار گیلان از روند برگزاری کنکورسراسری سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۷۸

امسال ۳۲ هزار و ۹۷۴ داوطلب مرد وزن در ۱۲ شهر استان گیلان در پنج گروه آزمایشی همزمان با سراسر کشور در کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باهم به رقابت می پردازند.

استاندار گیلان از روند برگزاری کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی نجفی با حضور در دانشگاه گیلان در نخستین روز کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و در جریان چگونگی برگزاری این ماراتن علمی قرارگرفت.

استاندار گیلان در این بازدید ضمن گفتگو بابرخی از داوطلبان، در جمع تعدادی از مدیران دانشگاه گیلان روند برگزاری آزمون سراسری را در این استان مثبت ارزیابی کرد و به آمار بالای فرق التحصیلان دانشگا ها به ویژه در بخش های کشاورزی و فنی ومهندسی اشاره کرد و گفت: دانشجویان و فارق التحصیلان دانشگا ها به ویژه رشته های کشاورزی باید سعی کنند آموخته های خود را به مرحله اجرا درآورند و در توسعه هرچه بیشتر استان سهیم شده و هم دارای اشتغال شوند.

نجفی افزود: باید تلاش شود فرهنگ کارکردن میان جوانان و نوجوانان ما گسترش یابد و اساتید دانشگا ها و معلمان نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

گفتنی است امسال ۳۲ هزار و ۹۷۴ داوطلب مرد وزن در ۱۲ شهر استان گیلان در پنج گروه آزمایشی همزمان با سراسر کشور در کنکور سراسری سال ۹۳ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باهم به رقابت می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز