خبرگزاری کار ایران

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۱۷

مشاور امور بانوان در ادارات مختلف از جمله در آموزش و پرورش جایگاه خاصی دارد و باید به عنوان متولی مربوطه به زنان محفوظ باشد.

با حکم مهدی حاجتی خانم فریده افشار ونگینی به سمت مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پررورش استان گیلان منصوب شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه تودیع و معارفه مشاوره امور بانوان سابق و جدید این اداره کل گفت: بانوان توانمند و متعهد نیمی از نیروهای کارآمد و موثر در عرصه های گوناگون جامعه هستند و می توان با صراحت اذعان داشت که در بیشتر موارد واگذاری جایگاه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و… به بانوان با پیگیریها و مسولیت پذیری های مناسب نتایج و پیامدهای خوبی به همراه داشته است.


وی افزود: مشاور امور بانوان در ادارات مختلف از جمله در آموزش و پرورش جایگاه خاصی دارد و باید به عنوان متولی مربوطه به زنان محفوظ باشد.


در ادامه آذر نباتی مشاور سابق امور بانوان اداره کل ضمن تشکر و قدرانی از مدیرکل و همکاران اداره کل، به اجمال، گزارشی از عملکرد چهار ساله خود ارائه داد و پس از آن فریده افشارونگینی مشاور جدید امور بانوان اداره کل اظهار امیدواری کرد تا بتواند طرح های و برنامه های مربوط به امور بانوان را به نحو احسن پیش ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز