خبرگزاری کار ایران

شهردار آستانه اشرفیه؛

آسفالت بیش از ۸ هزار مترمربع از معابر شهری

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۱۲

با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

شهردار آستانه اشرفیه گفت: بیش از ۸ هزار متر مربع از معابر آستانه اشرفیه در یک ماه اخیر لکه گیری و آسفالت شد.

به گزارش ایلنا از آستانه، علی شفیعی در گفت و گویی افزود: از ابتدای فصل کار عمرانی در یک ماه اخیر تاکنون ۸ هزارو ۸۵۰ متر مربع از خیابانها و کوچه های شهر آستانه اشرفیه لکه گیری و آسفالت شده است.

شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: این میزان لکه گیری و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و۵۴۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری انجام شده و به مردم آستانه اشرفیه تقدیم شده است.

وی گفت: لکه گیری و آسفالت انجام شده شامل بلوار شهید رجایی، خیابان ها و کوچه های علوی، شهید زندی، شهید منعم، احرار، بلوار طرح حرم مطهر(استقلال)، ضلع غربی گلزار شهدا، فلسطین، جلوی پاساژ نصر، ابوذر، پشت مسجد جامع، شهید مصطفی دوست، بلال و محمد پور می باشد.

شفیعی گفت: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض های مختلف باعثافزایش درآمدهای عمومی شهرداری و ارائه خدمات افزون تر خواهد شد.

وی افزود: شهرداری آستانه اشرفیه با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در نظر دارد به جهت سرعت در کار آسفالت کوچه های خاکی نسبت به اولویت کوچه هایی که ۵۰ درصد در امر هزینه ها مشارکت نمایند اقدام کند، به همین منظور شهروندانی که تمایل دارند می توانند با تقبل ۵۰ درصد هزینه های آسفالت برای هماهنگی و تعیین اولویت به شهرداری مراجعه نمایند.

شفیعی با بیان اینکه شهر آستانه اشرفیه در مسیر توسعه و آبادانی قرار دارد اضافه کرد: با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: تمام سعی ما این است که با اجرای پروژه های عمرانی بتوانیم رضایت شهروندان را جلب نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز