خبرگزاری کار ایران

در سفر به استان گیلان صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش و پرورش با آیت الله امینیان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۴۰

وزیر آموزش و پرورش با آیت الله امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان با آیت الله امینیان نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان و امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و تعدادی از مدیران و فرهنگیان گیلان با آیت الله امینیان نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان و امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار کرد.
در این دیدار صمیمی آیت الله امینیان ضمن خیر مقدم به وزیر محترم آموزش و پرورش و همراهان اظهار داشت: خیلی خوشحال و خرسندیم که مدیر کارآمد و توانایی چون دکتر فانی در راس آموزش و پرورش قرار دارند.
وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، توفیقات بیشتر علی اصغر فانی را از درگاه الهی خواستار شدند.
فانی نیز در ادامه با ابراز خوشحالی از این دیدار اذعان داشت: بی‌شک، بزرگان و علمای دینی همجون آیت الله امینیان، معلمان معنوی و حقیقی ما هستندکه وجودشان سراسر خیرو برکت و نکته آموزی برمبنای تعالیم اسلام است.
وی در پایان از آیت الله امینیان خواست تا با ارشادات گهربار و ارزشمند خود به عنوان معلمی بزرگ به حوزه آموزش و پرورش کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز