خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت:

اجرای فاز اول پروژه‌های روکش آسفالت و مرمت مکانیزه خیابان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۸۰

عملیات عمرانی شامل جدول گذاری و آماده سازی رفوژ بلوار سمیه واقع در گلسار توسط سازمان عمران شهرداری رشت را از دیگر پروژه های در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت از اجرای فاز اول پروژه‌های روکش آسفالت و مرمت مکانیزه خیابان‌ها و معابر اصلی با عرض بالای ۱۰ متر خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، امیرلو افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپهای سازمان عمران شهرداری رشت، عملیات روکش آسفالت آغاز گردیده و این سازمان با تکیه بر تلاش شبانه روزی اکیپ‌های پخش آسفالت و داشتن تجهیزاتی چون مجتمع تولیدی این سازمان شامل دوکارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی و مجموعه کامل سنگ شکن و تولید شن و ماسه و انواع ماشین آلات عمرانی و راهسازی اقدام به اجرای فاز نخست این پروژه نموده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری این اقدام را گامی اساسی در راستای رفاه حال شهروندان فهیم شهر رشت دانسته و اظهار داشت: در فاز اول این پروژه، سازمان اقدام به روکش آسفالت بلوار سمیه – از ابتدای بلوار تا چهار راه دیلمان و همچنین روکش آسفالت باند رفت خیابان سعدی از سه را معلم تا پل بوسار نموده است.
وی افزود: همزمان با آن اکیپهای فینیشری و مرمت مکانیزه سازمان عمران با تلاشی شبانه روزی اقدام به مرمت مکانیزه و روکش آسفالت خیابان طالقانی، سه راه سردارجنگل به سمت سبزه میدان و مرمت مکانیزه و روکش آسفالت باند رفت و برگشت بلوار شهید قلی‌پور - حد فاصل میدان جهاد تا سه راه معلم نموده‌اند.
امیرلو افزود: از آنجاییکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان، شهردار رشت و شورای اسلامی شهر ایجاد فضایی مطلوب برای آمد و شد مسافرین و شهروندان است و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ گردیده افزود؛ سعی شده تا به طور جد نسبت به اجرایی نمودن پروژه اقدام گرددتا بتوان در کوتاه‌ترین زمان، خیابان‌ها و معابر اصلی شهر را ترمیم نمود.
وی برنامه‌های آتی سازمان عمران را در اجرای این فاز، پروژه‌های روکش آسفالت خیابان سعدی - باند برگشت پل بوسار تا سه را معلم و روکش آسفالت خیابان طالقانی باند رفت و برگشت حد فاصل سه را معلم تا سبزه میدان عنوان نمود و بیان داشت؛ عملیات عمرانی شامل جدول گذاری و آماده سازی رفوژ بلوار سمیه واقع در گلسار توسط سازمان عمران شهرداری رشت را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز