خبرگزاری کار ایران

استاندارگیلان تاکید کرد:

در بحثاشتغال زایی، گیلان تا پایان سال جزء ۱۰ استان اول خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۷۰

بنیاد برکت توجه خاصی به گیلان دارد و به همین منظور میزان اعتبار اختصاص یافته در گیلان که ۴۰ میلیارد تومان بود، به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار گیلان گفت: ۳۱طرح بزرگ سرمایه گذاری برای مشارکت با بنیاد برکت شناسایی شده است.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در نشست ستاد توسعه سرمایه گذاری، با بیان اینکه بنیاد برکت در طرح هایی که ارزش سرمایه گذاری آنها بیش از ۶ میلیارد تومان است مشارکت می کند، گفت: ۳۱ طرح در بخشهای گردشگری، صنعت وکشاورزی برای مشارکت توسط فرمانداران و دستگاههای اجرایی معرفی شده است که تاکنون پس از بررسیهای انجام شده ۱۲طرح دارای شرایط لازم برای معرفی به این بنیاد بوده اند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه شرایط طرح های دیگر نیز در حال بررسی است، گفت: سهم مشارکت بنیاد برکت در این طرح ها ۴۹درصد وبخش خصوصی ۵۱ درصد است.
وی افزود: بنیاد برکت توجه خاصی به گیلان دارد و به همین منظور میزان اعتبار اختصاص یافته در گیلان که ۴۰ میلیارد تومان بود، به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت..
نجفی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در طرح ها و سرمایه گذاری گیلان افزود: فضای همکاری و همدلی خوبی در این استان وجود دارد و باید تلاش کنیم مشارکت بخش خصوصی توانمند را درسرمایه گذاری بخش های مختلف گیلان هرچه بیشتر جذب کنیم.
نجفی تاکید کرد: فضای خوبی برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم شده و نباید این فرصت را از دست داد زیرا امسال هم دغدغه مهم گیلان توسعه اشتغال و کاهش جمعیت جوانان جویای کار است.
استاندار گیلان با تأکید براینکه اشتغال از اولویت های بسیار مهم گیلان در سال ۹۳ است، گفت: با همتی که در مدیران استان وجود دارد و برنامه ریزی که صورت گرفته امیدواریم در پایان امسال جزء ۱۰ استان برتر در زمینه اشتغال باشیم.
بانیسنی مدیر منطقه ۴ بنیاد برکت کشور نیز هدف از اجرای طرح های مختلف توسط این بنیادرا توانمند سازی اقتصادی اعلام کرد و گفت: درطرح هایی که دارای توجیه اقتصادی و نیز اشتغالزایی مناسبی داشته باشند، بنیادبرکت آمادگی مشارکت در سرمایه گذاری را دارد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز