خبرگزاری کار ایران

استمداد شهردار رشت از رسانه ها؛

در مقابله با خیانت کاران به بیت المال به بنده و شورا کمک کنید

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۹۰

برخی به دنبال منافع نامشروع خود از بیت المال هستند و در گذشته افرادی این فضا را به وجود آورده و اعتماد مردم را از مجموعه شهرداری سلب نمودند.

شهردار رشت ظهر امروز با مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان در نشست صمیمانه ای دیدار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی بحثممیزی شهرداری را برای تقویت اعتبار سازمانها بسیار مهم دانست وبیان داشت؛ با انجام ممیزی، توان اقتصادی و اطلاعاتی شهرداری قطعاً قوی تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه آینده شهر به صورت تخصصی بر اساس طرح تفضیلی چیده خواهد شد، افزود؛ طرح تفضیلی شهرداری رشت در مراحل پایانی قراردارد.
شهردار رشت ضمن اطمینان خاطر به تمامی شهروندان مبنی بر تامین منابع مالی پایدار پس از نه ماه دیگر افزود: قطعاً اتفاقات بی سابقه ای در این راستا به انجام خواهد رسید.
وی بهترین نیروهای شهرداری را افرادی دانست که در ممیزی کار می کنند و اظهار داشت: این افراد قطعاً در آینده مدیریتی شهرداری رشت موثر خواهند بود.
خلیلی به کارگیری نیروهای جوان در بدنه مدیریت شهرداری را از جمله برنامه های در پیش رو دانست و افزود؛ انتصاب خانم گل احضار بعنوان اولین شهردار زن در تاریخ شهرداری رشت در یکی از مناطق نیز به دلیل تخصص و نیروی جوانی اش بوده است که انتصابهای این چنینی نیز اتفاق خواهد افتاد.
وی دلیل انتخاب مشاوران و مادر دو شهید را ارادت ویژه خود به خانواده های شهدا و مادران شهداء دانست و افزد؛ بدون وجود این نعمت ها برکتی نیز وجود نخواهد داشت.
خلیلی، فرزندان شهید شاغل در شهرداری و تکریم آنان را خط قرمز خود عنوان نمود و بیان داشت؛ وجود اینچنین افرادی تحصیلکرده و متخصص در گیلان مایع خرسندی است.
شهردار رشت مردم این شهر را ولایتمدار و دیندار دانست و بیان داشت؛ از افرادی که مورد وثوق مردم هستند بعنوان مشاور برگزیده ام.
وی با بیان اینکه برخی به دنبال منافع نامشروع خود از بیت المال هستند افزود؛ در گذشته افرادی این فضا را به وجود آورده و اعتماد مردم را از مجموعه شهرداری سلب نمودند.
خلیلی با استمداد از رسانه ها در جهت رسوا نمودن این افراد خیانت کار به شهداء و مردم اظهار داشت؛ همه ما باید شهداء را سرمشق و الگوی خود قرار داده و پاک و درست زندگی کنیم.
وی خدمت به مردم و عدم خیانت به آنان را مورد تاکید قرارداد و بیان داشت؛ رشت یک باردیگر تحمل این مسائل و اتفاقات به وجود آمده گذشته را ندارد.
شهردار رشت از حوزه معاونت خدمات شهری در خصوص عملکرد مناسبش در نوروز تشکر نمود و افزود؛ حوزه معاونت عمرانی باید در خصوص معابر و آسفالتها پاسخگو باشد.
وی تغییر مدیریت را یک اصل انکار ناپذیر دانست و بیان داشت؛ باید از افرادی قوی و با انگیزه تر در حوزه معاونت عمرانی استفاده گردد که در این راستا میرحق جو بعنوان معاون فنی و عمرانی انتخاب شده و حکم وی نیز ابلاغ گردیده است که در روزهای آتی باید شروع به کار نماید.
خلیلی رضایت مردم از مجموعه های اداری و خدماتی را رضایت مندی از نظام دانست و بیان داشت؛ همه مدیران شهرداری باید در این راستا گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز