خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

راه‌اندازی خط مسافرت دریایی موجب رونق اقتصادی گیلان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۰۷

بخش‌خصوصی می‌تواند با تهیه کشتی و مطالعه و شناسایی بازار در بحثگردشگری اقدام نماید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: این اسکله در انتظار اقدام سرمایه‌گذار برای تهیه کشتی و شناسایی بازار است.
به گزارش ایلنا از انزلی، فرهاد منتصر کوهساری گفت: اسکله مسافری بندرانزلی قابل بهره‌برداری است.
وی اظهار داشت: برای اسکله مسافری بندرانزلی ۸ میلیارد تومان و اسکله تفریحی ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی اسکله مسافری بندرانزلی در انتظار ورود بخش خصوصی است، افزود: بخش‌خصوصی می‌تواند با تهیه کشتی و مطالعه و شناسایی بازار در بحثگردشگری اقدام نماید.
منتصرکوهساری با اشاره به اینکه ترمینال مسافری بندرانزلی آماده است، بیان داشت: تمام زیرساخت‌های اسکله مسافری مهیا است. مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان به ایجاد خط خارجی گردشگری دریایی را عنوان نمود وگفت: انزلی‌ باکو‌ آستراخان نیز می‌تواند خط بین‌المللی مسافرت‌های دریایی از بندرانزلی باشد منتصرکوهساری به ایجاد امکان راه‌اندازی خط‌های گردشگری در اسکله مسافری بندرانزلی اشاره نمود و اظهار داشت: مسیر انزلی نوشهر امیرآباد‌ فریدون‌کنار آستارا، می‌تواند خط داخلی مسافرت دریایی از بندرانزلی را تشکیل دهد.
وی بیان داشت: بخش ‌خصوصی علاوه بر تهیه کشتی باید در بحث‌ بازار‌شناسی و امضای تفاهمنامه برای راه‌اندازی خط بین‌المللی اقدام کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان راه‌اندازی خط مسافرت دریایی از بندر انزلی را در رونق اقتصادی گیلان تاثیرگذار دانست.
منتصرکوهساری مسافرت‌های بین استانی و کشورهای حاشیه خزر را از مزیت‌های راه‌اندازی اسکله مسافری بندرانزلی عنوان نمود و اظهار داشت: بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در موارد مذکور می‌تواند ورود کند تا خط مسافری دریایی در گیلان راه‌اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز