خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه گیلان:

افزایش پرواز در گیلان هماهنگی بین ارگان‌های مرتبط را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۸۹

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: افزایش پرواز در گیلان هماهنگی بین ارگان‌های مرتبط را می طلبد

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: مسئولان گیلان فرودگاه سردار جنگل رشت را محور توسعه استان بدانند و هر هزینه‌ای در این فرودگاه را نیز جزء آورده‌های رشد تلقی کنند.
به گزارش ایلنا از رشت، فتاح رضوانی در دیدار با «محمدعلی روزبهان» مدیرکل دفتر حوزه استانداری گیلان گزارشی از عملکرد فرودگاه سردار جنگل در سال گذشته را عنوان نمود.
وی شناساندن ظرفیت فرودگاه سردار جنگل از طریق سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور و حساسیت استانداری گیلان به تنها دروازه هوایی استان یعنی فرودگاه سردار جنگل رشت موجب توسعه آن دانست.
رضوانی ساخت و سازهای بی‌رویه در اطراف فرودگاه را یک معضل خواند و خاطرنشان کرد: تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه که مجوزهای لازم را صادر و امکانات زیرساختی فراهم می‌کنند باید به خود بیایند که فردای نه چندان دور معضلات زیادی گریبان استان را می‌گیرد و فرودگاه را با بن بست جدی مواجه می‌کند.
مدیرکل فرودگاه گیلان با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسئولان استان نسبت به تملک اراضی مورد نیاز و منطبق بر طرح جامع فرودگاه اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به رشد جمعیت گیلان و افزایش متقاضی سفر هوایی و… فرودگاه رشت در آینده‌ای نه چندان دور پاسخگوی نیازها نخواهد بود.
این مسئول افزایش پرواز در گیلان را مستلزم هماهنگی بین ارگان‌های مرتبط با حمل و نقل هوایی با محوریت استانداری دانست.
وی توجه به ایجاد زیرساخت‌های فرودگاهی را مورد تاکید مسئولان گیلان قرار داد و یادآور شد: با توجه به درآمدهزینه‌ای بودن شرکت فرودگاه‌های کشور امکان بهره‌گیری بیش از توان آن برای استان میسر نیست.
مدیرکل فرودگاه گیلان تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها با اهداف شرکت فرودگاه‌های کشور در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات فرودگاهی مشارکت کردند و حتی پیشگام شدند.
وی متذکر شد: نیاز است مسئولان گیلان نیز آستین همت بالا بزنند و فرودگاه را محور توسعه همه جانبه استان بدانند و هر هزینه‌ای در فرودگاه استان را جزء آورده‌های رشد و توسعه تلقی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز