خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده مردم انزلی؛

مرکز شیمی درمانی سرپایی، تشخیص زودرس سرطان و شنوایی سنجی بندرانزلی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۰۸

مرکز شیمی درمانی سرپایی، تشخیص زودرس سرطان و شنوایی سنجی بندرانزلی با اعتبار حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مرکز شیمی درمانی سرپایی، تشخیص زودرس سرطان و شنوایی سنجی بندرانزلی صبح امروز با حضور محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، محمد پورخوش‌سعادت فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان با اعتبارحدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و رسماً به بهره‌برداری رسید.

مرکز غربالگری سرطان بندرانزلی حدود ۴۰۰ مترمربع وسعت دارد و ۵۶۹ میلیون تومان از محل خیرین و ۳۷۰ از منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تنخواه مرکز جهت احداث آن هزینه شده است.

بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان نیز در این مرکز برای تأمین تجهیزات پزشکی اعتبار صرف شده است.

همچنین مرکز شنوایی‌سنجی کلینیک ویژه‌ بندرانزلی نیز امروز با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان از محل خیرین افتتاح شد و مورد بهره‌برداری مردم رسید.

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه افتتاح مرکز غربالگری سرطان انزلی با اشاره به استقرار تجهیزات غربالگری در این مرکز، اظهار کرد: دستگاه‌های زیادی در این مرکز نصب و راه‌اندازی شده تا بیماران انزلی و منطقه برای شناسایی و غربالگری سرطان مجبور به حضور در مرکز استان نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با تقدیر از خیران افزود: بخشی اعظمی از این مرکز توسط خیران فراهم شده که شایسته تحسین است.

دکتر آشوبی همچنین از تلاش برای استقرار رادیوتراپی در مرز غربالگری سرطان انزلی خبر داد تا فرایند درمان بیماران سرطانی در این شهرستان تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز