خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی گیلان با اقدام حقوقی دانشگاه گیلان پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۴۳

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس در واکنش به اقدام دانشگاه گیلان نسبت به پلمب دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی و دانشگاه دو نهاد مرتبط هستند و این اقدام برازنده استان گیلان نیست.

به گزارش ایلنا از رشت،جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به واقعه پلمب دفتر مرکزی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان از سوی دانشگاه گیلان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی در دل دانشگاه‌هاست که باید به فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بپردازد و این یک اصل بوده که این تفکیک و جداسازی مانند این است که بسیج را از دل سپاه جدا کنیم.

عضو هیأت امنای دانشگاه گیلان افزود: جهاد دانشگاهی و دانشگاه دو نهاد مرتبط هستند و این اقدام پلمب برازنده استان گیلان نیست؛ اگر وزارت علوم و دانشگاه گیلان به آن فضای ۱۵۰ متری پلمب شده نیاز دارند می‌توانند با گفت‌وگو و تعامل نسبت به ارائه فضای دیگری اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم پلمب و بستن درب یک نهاد انقلابی کار درستی نیست و وزیر علوم باید نسبت به این رفتار خود پاسخگو باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز