خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس؛

اجرای بیش ۳۸۰ ویژه برنامه در صومعه‌سرا و ماسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۷۸

بیش از ۳۸۰ ویژه برنامه مختلف، در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های ماسال و صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، فرماندار ماسال گفت: امسال و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ۱۴۰ ویژه برنامه فرهنگی و مناسبتی در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

غلامرضا گیل‌چالانی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب به ویژه فرهنگ شهادت دانست و افزود: افتتاح مسکن مددجویان، اجرای رزمایش کمک مومنانه، برپایی اردو‌های جهادی-پزشکی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌ی شهیدان، برگزاری یادوراه شهدا، و نیز نشست‌های روشنگری در سطح مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در شهرستان ماسال است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا نیز در جلسه با اصحاب رسانه از اجرای ۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسیب محمدجانی، فرهنگ دفاع مقدس را سرشار از ارزش‌های غنی دانست و افزود: امسال و در هفته دفاع مقدس، بیش از ۲۰۰ برنامه جانبی نیز در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

در دوران ۸ سال دفاع مقدس، شهرستان صومعه‌سرا ۵۵۰ و شهرستان ماسال ۱۴۶ شهید را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز