خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان؛

۶ طرح عام المنفعه در رضوانشهر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۲۸

همزمان با هفته دولت ۶ طرح عام المنفعه با سرمایه گذاری هزار و ۴۵۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی و دولتی در رضوانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چهار طرح ارتباطی، یک مدرسه ۶ کلاسه و طرح آبزی پروری ماهیان سردابی با مجموع سرمایه گذاری خصوصی و دولتی به میزان یک هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان در چهارمین روز از هفته دولت مدرسه شش کلاسه برکت شهید نورانی تازه آباد را افتتاح کرد که با زیربنای ۴۱۰ متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی از محل منابع ملی و استانی به انجام رسیده است.

وی همچنین از چهار پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان که در مجموع با اعتبار ۹۶۴ میلیارد ریال به اجرا درآمده است، بهره برداری کرد.

این طرح‌ها شامل اجرای فیبر نوری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و نیز منابع ملی و استانی در این منطقه است که ۸۵ روستا را با جمعیت و ۵ هزار و ۸۵۵ خانوار پوشش می‌دهد و اعتبار هزینه شده برای آن ۳۹۲ میلیارد ریال می‌باشد.

همچنین همزمان از سه سایت ارتباطی ایرانسل با پوشش ارتباطی سه روستا و ۳۵۵ خانوار با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال بهره برداری شد.

استاندار گیلان در ادامه این سفر از طرح آبزی پروری ماهیان سردابی که توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در روستای الله بخش محله شهرستان به اجرا درآمده و امکان اشتغال ۱۱ نفر را فراهم نموده، بهره برداری کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز