خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛

برگزاری آزمون جامع گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۴۹

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از برگزاری آزمون جامع گردشگری در استان خبر داد و گفت: ۲۷۲ نفر در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا حسن پور  بیان کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع گردشگری ظهر امروز در سالن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون که در چندین نوبت برگزار شد، ۲۷۲ نفر در رشته‌های مدیریت فنی و عمومی، راهنمای گردشگری و همچنین راهنمای طبیعت گردی و کارشناس و مدیر فنی ارزیابی به رقابت پرداختند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان تصریح کرد: معاونت گردشگری مصمم است تا با بهره مندی از تخصص و تجارب اساتید مطرح گردشگری نسبت به تأمین بخشی از نیروهای متخصص در حوزه گردشگری اقدام کند.

حسن پور اضافه کرد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان باید از افراد دارای گواهینامه فعالیت استفاده کنند و به قبول شدگان این آزمون گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: در این آزمون‌ها ۴۰ نفر در رشته مدیریت فنی، ۱۲۲ نفر در رشته مدیریت عمومی، ۸ نفر در رشته کارشناس ارزیابی، ۷۶ نفر در رشته راهنمای گردشگری و ۲۶ نفر نیز در رشته راهنمای طبیعت گردی شرکت کردند.

گفتنی است؛ نتایج این آزمون پس از یک ماه از طریق سامانه edutourism.mcth.ir اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز