خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل دادگستری گیلان؛

سلیمان پور مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۷۰

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی و قانونی استان گیلان با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز پنجشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی و قانونی استان گیلان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در ابتدای این نشست با اشاره به خلق عظیم و اخلاق کریمانه پیامبر اکرم(صل الله و علیه و آله) گفت: گزارش پیامبر(صل الله و علیه و آله) از توحید و معاد با گزارش دیگر پیامبران کاملا متمایز است.

وی با بیان اینکه نسبت انسان ها به خداوند یکسان است و فاصله انسان ها به خداوند یکسان است اظهار داشت: تنها انسان هایی که تقوا دارند به خداوند نزدیک تر خواهند بود.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اهمیت عدالت و لازمه برخورداری یکسان انسان ها از عدالت تصریح کرد: کارشناسی درش پزشکی قانونی و در سایر رشته ها برای محاکم قضایی حجیت ذاتی دارد و قاضی بر اساس نظریه کارشناسی، رای قطعی را صادر می کند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات دکتر مهدی قربانی ثمین برای علی سلیمان پور مدیر کل جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز