خبرگزاری کار ایران

برخورداری ۵۵۰ خانوار در آبرود و کنده سر از نعمت آب شرب با کمک ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۶۰

پروژه آبرسانی روستاهای آبرود و کنده سر با حضور مسئولان به بهره برداری رسید و به موجب این پروژه، ۵۵۰ خانوار روستای آبرود و کنده سر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیین افتتاح و بهره برداری پروژه آبرسانی به روستاهای آبرود و کنده سر برگزار شد.

این پروژه که از محل طرح‌های محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا شد، با مجموع اعتبار ۴.۹ میلیارد تومان توسط مسئولین به بهره برداری رسید.

در مراسمی که به منظور افتتاح این پروژه در روستای آبرود شهرستان فومن برگزار شد، فرماندار، نماینده و امام جمعه شهرستان، سرهنگ رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیرکل صدا و سیمای گیلان حضور داشتند.

عملیات اجرایی این پروژه محرومیت زدایی، شامل حذف راه لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۳۳۰۰ متر، احداث ایستگاه پمپاژ واسط، محصورسازی چاه و محوطه و همچنین برق‌رسانی به چاه است.

به موجب این پروژه، ۵۵۰ خانوار روستای آبرود و کنده سر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فکور فرماندار شهرستان با گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، رخداد آبرسانی به روستاهای آبرود و کنده سر را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی ارتش قهرمان به مردم شهرستان، فعالیت ارتش به منظور محرومیت‌زدایی در فومن را برجسته کرد و مورد توجه قرار داد.

فکور با قدردانی از خدمات قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش به ویژه سرهنگ ولی رحمانی که از فرزندان شهرستان فومن است، از تلاش‌های دولت برای تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ در زمینه آبی شامل برنامه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین پروژه تصفیه خانه و فاضلاب شهرستان فومن خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز