خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۴۲

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امتیاز بزرگ انقلاب و ما رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) بود.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه و ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی رحمت الله علیه پیامبر گونه زندگی کرد، پیامبر گونه جامعه را هدایت کرد و پیامبر گونه انقلاب کرد، و این، رمز ماندگاری انقلاب ما است.

آیت الله فلاحتی افزود: امام راحل علاوه بر تمام ویژگی‌های شخصیتی ، عالم و حکیم بود و سخنانش در عین سادگی بسیار عمیق بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هنوز شخصیت امام خمینی آن طور که باید و شاید به خصوص برای نسل جوان شناخته نشده است، گفت: باید از فضای مجازی برای شناخت شخصیت امام که زنگ بیداری را در جهان اسلام به صدا در آورد استفاده کنیم.

استاندار گیلان هم در این نشست گفت: تولید محتوا با خلاقیت و نوآوری در زمینه شناخت شخصیت امام خمینی رحمت الله باید در اولویت کار‌های اهالی تبلیغات و رسانه باشد.

 اسدالله عباسی افزود: در سالگرد ارتحال امام باید خدمات و کار‌هایی که برای نظام انجام شده با زبان ساده و درست گفته شود تا مردم به نظام و انقلاب دلگرم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: ۲ موضوع را دشمنان این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند یکی فراموشی مناسبت‌های انقلاب و دیگری ایجاد شبه در باره شخصیت و بیانات امام خمینی رحمت الله علیه است و روشنگری و ایجاد بصیرت در این زمینه رسالت سنگینی است که بر دوش اهالی تبلیغات و رسانه و همه مسئولان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز