خبرگزاری کار ایران

عیسی فرهادی :

روستاهای منطقه آزاد انزلی طی پنج سال آتی باید در کشور نمونه باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۳۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: با افزایش همکاری های حوزه فرهنگی منطقه آزاد انزلی ما شاهد رونق برنامه های فرهنگی در بخش های مختلف هستیم اما ۸۰ درصد اقدامات فرهنگی سازمان باید در سطح روستاها به اجرا درآیند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، عیسی فرهادی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای محدوده این منطقه، راهبرد سازمان متبوع خود را کمک به تبدیل روستاهای منطقه به عنوان روستاهای نمونه کشوری عنوان کرد و اظهار داشت: رشد، بالندگی و شادابی منطقه آزاد انزلی زمانی رقم خواهد خورد که محیط اطراف نیز از این شادابی بهره‌مند بوده و دغدغه‌ای نداشته باشند. اگرچه بخشی از مشکلات روستاهای این محدوده به مراتب از بسیاری روستاهای گیلان کمتر است، اما مشکلات باید طی روندی ۲ساله برطرف شوند.

وی با تصریح براینکه در صورت وجود درآمد مطلوب برای سازمان منطقه آزاد انزلی، خدمات‌رسانی ما به ساکنان و بهره مندان ۱۰ برابر میزان کنونی افزایش خواهد یافت، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متنوع موجود در سطح منطقه و استان، آینده منطقه آزاد انزلی در عرصه ملی و بین المللی روشن و رو به رشد است و این مهم با تکمیل طرح‌های زیرساختی چون اتصال منطقه به خط ریل سراسری از طریق فزایش منابع درآمدی سازمان، با سرعت و جهش بسیاری خواهد داشت.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خواستار پیگیری مستمر درخواست‌های عمومی مردم از سوی اعضای شوراهای اسلامی شد و تصریح کرد: هنگامی که قولی داده شد باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این درخواست‌ها محقق شود شما نیز باید پیگیری امور باشید.

فرهادی با اشاره به انتظارات سایر مجموعه‌ها از سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: فعالیت‌های فرهنگی پنج روستای منطقه متشکل از تامین نیازهای ورزشی، هنری، اردوهای راهیان نور، همایش شهدا و… از برنامه‌های دارای اولویت سازمان محسوب می‌شوند که با توجه به درخواست‌های متعدد سایر نهادها از این منطقه رسیدگی به روستاهای محدوده در اولویت قرار دارد.

وی کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را با بهره گیری از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی را حائز اهمیت ارزیابی کرد و خواستار تعمیق ارتباطات اعضای شوراها با دستگاه‌های خدمت‌رسانی همچون جهاد کشاورزی، برق، راهداری و بنیاد مسکن جهت ارتقای بهره مندی روستاییان از خدمات مطلوب شد و تاکید کرد: با افزایش همکاری‌های حوزه فرهنگی منطقه آزاد انزلی ما شاهد رونق برنامه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف هستیم اما ۸۰ درصد اقدامات فرهنگی سازمان باید در سطح روستاها به اجرا درآیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز