خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

طرح «صبحانه با طعم کتاب» برای هشتمین سال اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۷۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به انتشار هشتمین پوستر طرح «صبحانه با طعم کتاب» گفت: در این طرح دو کتاب شامل رده سنی کودکان و بزرگسالان منتشر شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح صبحانه با طعم کتاب اظهار کرد: در هشتمین سال اجرای این طرح، دو عنوان کتاب «خانم! فردا کوچ است» نوشته سکینه سلطان وقارالدوله و کتاب «ترانه های نیایش» نوشته مصطفی رحماندوست از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان منتشر شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به جزئیات این طرح گفت: در این طرح متن معرفی کتاب‌ها در دو رده سنی کودک و بزرگسال همراه با چکیده‌ای از این منابع به صورت پوستر از طریق سامانه مجازی مکاتبات اداری دولت برای مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده و از آنان درخواست می‌شود که تبلیغات کتاب‌ها برای مطالعه در اختیار کارکنان این دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب «خانم! فردا کوچ است» برای گروه سنی بزرگسال منتشر می‌شود افزود: موضوع این کتاب سفرنامه است که به تأخیر در سوادآموزی زنان دوره قاجار اشاره می‌کند و توسط نشر اطراف منتشر شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز