خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس تحول گرایی را جزو برنامه های خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۵۸

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی طرح های نیمه تمام نتیجه عدم کار کارشناسانه است، گفت: نمایندگان مجلس تحول گرایی و ایده پردازی را جزو برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جسور بودن نماینده مجلس و مشورت با افراد آگاه اظهار کرد: نماینده‌ای موفق است که جسور باشد و حرف برای گفتن داشته باشد و کارشناسانه اظهار نظر کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نیمه‌تمام ماندن بعضی طرح‌ها در شهرستان‌ها را نتیجه عدم کار کارشناسانه دانست و افزود: هر طرح و پروژه‌ای که آغاز می‌شود تا مراحل پایانی، نباید رها شود و گاهی مواقع تکمیل یک طرح بهتر از ده‌ها طرح نیمه تمام است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آسیای میانه امروز بستر درخواست و تقاضای کالاها و مرکبات ایرانی است، ادامه داد: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از چابهار تا بندرعباس و سیستان امروز متوجه بستر آسیای میانه برای عرضه کالاها شده‌اند و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم اما یکی از معضلات ترافیک کامیون‌های صادراتی در مرز آستارا است و مشکل بعدی دولت آذربایجان، بنابراین بسیاری از خودروهای سنگین در ترافیک معطل می‌شوند از این‌رو همه باید تلاش کنند تا این مشکل حل شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز