خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گیلان:

کمیسیون نظارت با افزایش نرخ قالیشویی، خشکشویی و پنچرگیری‌ها مخالفت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۶۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: قاطعانه با هر نوع تخلف به ویژه گرانفروشی و کم فروشی در بازار عیدانه برخورد گردد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت:همه ظرفیت‌ها و امکانات برای کنترل نظارت بازار و برخورد با اخلالگران بازار بسیج می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم تعادل بازار و نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: بازاریان و کسبه همواره با مردم همراه و همدل بوده‌اند و در این شرایط دشوار اقتصادی نیز شرایط معیشتی مردم را درک کرده و اجناس را در آستانه فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه عرضه کنند.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو همه چیز را به پای افزایش قیمت دلار می‌گذارند و از فضای روانی ناشی از آن سوء استفاده می‌کنند که قطعاً در این ایام پیش رو با برخورد ضربتی و قاطع نهادهای نظارتی در قالب گشت مشترک مواجه خواهند شد.

به گفته پورحیدری ۳۰ تیم و اکیپ بازرسی فقط در شهرستان رشت تشکیل شده و سایر شهرستانها هم برنامه گشت مشترک بین شهرستانی دارند که شبانه روز پاسخگوی شکایات تلفنی سامانه ۱۲۴ هستند و به صورت میدانی و گسترده در بازار حضور خواهند داشت.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با درخواست افزایش نرخ خدمات اتحادیه‌های قالیشویی، خشکشویی و پنچرگیری مخالفت گردید گفت: با توجه به فضای حاکم بر بازار و در راستای کاهش فشار بر مردم با تصویب هرگونه افزایش نرخ در کمیسیون نظارت استان مخالف هستیم و هیچ درخواست افزایش نرخی را نمی‌پذیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز