خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل پست گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۰۶

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: این تفاهم نامه با هدف تسهیل صدور مجوز‌ها و گواهی نامه‌های حوزه صنایع دستی و ارسال مرسوله محصولات منعقد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و اداره کل پست گیلان گفت: این تفاهم نامه با هدف تسهیل مجوز‌ها و صدور گواهی نامه‌های حوزه صنایع دستی و گردشگری و همچنین ارسال مرسوله محصولات منعقد شد.

وی افزود: گیلان دارای ظرفیت‌های بالای در بخش گردشگری و صنایع دستی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون گیلان پذیرای ۵۲ میلیون گردشگر از اقصی نقاط جهان و کشور بود گفت: گیلان ۲۷ هزار هنرمند صنایع دستی دارد که در رشته‌های مختلف فعال هستند.

ولی جهانی با تاکید بر اینکه در هر یک از شهرستان‌های گیلان یک پایگاه پست با برند صنایع دستی راه اندازی خواهد شد گفت: در شهرستان خمام که ۷۰۰ هنرمند حصیر باف دارد پایگاه پست حصیر بافی ایران راه اندازی خواهد شد.

محمد حسین هوشنگی گفت: لجستیک پست، پست پیش خوان و تجارت الکترونیک از جمله ظرفیت‌های پستی گیلان شمرده می‌شود.

مدیر کل پست گیلان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه تمام فعالیت های الکترونیکی و فیزیکی  حوزه صنایع دستی و همچنین ارسال محصولات هنرمندان به  سراسر کشور از جمله  خدماتی است  که انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز