خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

ترویج فرهنگ درختکاری به مطالبه عمومی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۶۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حراست از منابع طبیعی گفت: ترویج فرهنگ درختکاری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از رشت،صالح محمدی در جلسه استقبال از جشن ملی درختکاری و هفته منابع طبیعی گیلان، اظهار کرد: نسبت به حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها مسئولیت اجتماعی و انسانی داریم.

وی با اشاره به نقش حیاتی منابع طبیعی، خاک و جنگل‌ها در زندگی بشر افزود: بشر برای ادامه حیات نیاز مبرم به منابع طبیعی و جنگل‌ها دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به درهم آمیختگی فرهنگ حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها با معارف دینی بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها در معارف دینی و اسلامی تاکید فراوان شده است.

محمدی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نسبت به حراست از منابع طبیعی و جنگل‌ها دغدغه‌مند است، گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دو خانواده دلسوز حراست از جنگل‌ها و طبیعت هستند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حراست از منابع طبیعی افزود: ترویج فرهنگ درختکاری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه همه ما نقش تکلیف محوری در قبال جنگل‌ها و منابع طبیعی داریم، گفت: اهمیت حیات بخشی جنگل‌ها باید به درک اجتماعی تبدیل شود.

محمدی با اشاره به کاشت ۳۲ میلیون نهال در طول چهار سال توسط جهاد کشاورزی، اضافه کرد: قرار است که هر سال ۸ میلیون درخت توسط جهاد کشاورزی کاشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز