خبرگزاری کار ایران

قاضی زاده هاشمی:

استفاده از ظرفیت نخبگان در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۱۷

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: سفرهای استانی و رسیدی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی از برپایی میز خدمت ویژه ایثارگران در گیلان خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و چالش‌های ایثارگران گیلان در این نشست مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور از نشست با نخبگان جامعه هدف در گیلان خبر داد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها لازم اجرا است.

وی با بیان اینکه گیلان از جمله استان‌های کم دغدغه در حوزه ایثارگری است، افزود: رزمندگان گیلانی داوطلبانه و با روحیه ایمانی و اعتقادی به جبهه‌ها اعزام شدند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مسکن ایثارگران جدی ترین مسئله در گیلان است، اضافه کرد: گیلان در بخش مسکن ایثارگران و واگذاری عرصه برای ساخت، گیلان نسبت به کشور کمی عقب است و این مهم باید در سطح استان و شهرستان حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز