خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس:

پیشرفت‌های آستارا نشان پایان مشکلات این شهر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۶۷

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام پروژه‌های اخیر در آستارا گفت: پیشرفت‌ها نشان از پایان مشکلات این شهر ندارد.

به گزارش ایلنا از آستارا،غلامرضا مرحبا در مراسم افتتاح حرم و رونمایی از ضریح امامزادگان سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) آستارا گفت: امروز شاهد هستیم که پروژه راه‌آهن آستارا که به فراموشی سپرده شده بود به عنوان مهم‌ترین بخش کریدور شمال-جنوب در حال احداث است و پس از ۱۳ سال شاهد لای‌روبی بندر آستارا هستیم، در حوزه راهداری نیز اقدامات خوبی در حال انجام است و برای بسیاری از پروژه‌ها و اقداماتی که به دلیل ناهماهنگی معطل مانده بودند، دستور پیگیری و رسیدگی صادر شده اما همه این پیشرفت‌ها به معنی این نیست که مشکلی نداریم.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی به مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهید بهشتی آستارا با کمبود متخصص و پزشک عمومی در بخش اورژانس مواجه است و از نظر تجهیزات و امکانات کمبود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه برق نیز شاهد تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار هستیم اما هنوز کابل‌های فشار قوی از مرکز شهر عبور می‌کنند و در این شرایط برخی نقاط روستایی هنوز برق ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز