خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

نظام سلامت گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی است/ لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادها

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۰۲

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین دانشگاه با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

به گزارش ایلنا از رشت،حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است، افزود: همه بخش‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در خدمت به مردم و ذینفعان با یکدیگر رقابت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عزم و اراده قوی را مستلزم ارائه خدمت شایسته به جامعه‌ی هدف دانست و گفت: خدمت به مردم نزد خداوند متعال بسیار با ارزش است و همه باید با عزمی راسخ و اراده‌ای محکم به جامعه خدمت کنیم.

بالو بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادها در جهت توسعه و پیشرفت امور سلامت گیلان تأکید کرد و افزود: باید با استفاده از توانمندی و استعدادهای موجود و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های برون‌سازمانی مسیر پیشرفت و اعتلای نظام سلامت استان را طی کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز