خبرگزاری کار ایران

مشعل گاز در 2 روستای کوهستانی شفت روشن شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۷۹۵

مراسم افتتاح طرح گازرسانی به 2 روستای کوهستانی شهرستان شفت با حضور فرماندار این شهرستان و مسئولان شرکت گاز گیلان در ویسرود برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت،محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به 2 روستای شفت، اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای ویسرود و گیشم با جمعیت 384 خانوار، بالغ بر 44 میلیارد ریال هزینه شده است.

شکورنیا با بیان اینکه با گازرسانی به این 2 روستا در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای شهرستان شفت به 91 روستا رسیده است، گفت: هم اکنون درصد بهره مندی گاز خانوارهای روستایی شفت به 97 درصد رسیده است.

معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان در خاتمه گفت: با گازرسانی به 4 روستای صعب العبور و کوهستانی دیگر در این شهرستان در آینده ای نزدیک، درصد برخورداری گاز روستایی شفت به 100 درصد خواهد رسید.

در ادامه این برنامه مهدی نقدی فرماندار  شفت گفت: در حوزه گازرسانی با روی کار آمدن دولت سیزدهم ، اجرای پروژه ها در روستاهای باقیمانده، سرعت بالایی گرفته است.

سرپرست فرمانداری شفت با تشکر از مدیران و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان گفت: با برخورداری این روستاها از نعمت گاز، مردم این خطه از خدمات متوازن دولت مردمی بهره مند می شوند.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به 2 روستای ویسرود و گیشم شفت به دست فرماندار این شهرستان برافروخته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز