خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم تریاک در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۱۹

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۲۲ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس در مبارزه با موادمخدر خط قرمزی نداشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۲۲ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه برخورد با سوداگران مرگ از مهمترین اهداف پلیس در جامعه است بیان داشت: پلیس در مبارزه با موادمخدر خط قرمزی نداشته و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر تریاک توسط فردی در روستاهای حاشیه شهرستان لاهیجان، پیگیری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی منزل و مخفیگاه قاچاقچی مورد نظر را شناسائی کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه پس ار هماهنگی با مقام قضایی اکیپی از ماموران انتظامی، قاچاقچی مورد نظر را در مخفیگاهش غافلگیر کردند، افزود: در بازرسی از منزل مورد نظر ۲۲ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و متهم ۳۷ ساله نیز دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و اعزام به دادسرا و تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز