خبرگزاری کار ایران

توسط شهردار رشت و مدیرکل بازرسی گیلان صورت گرفت؛

بررسی روند پیشرفت پروژه احداث خطوط جدید پردازش پسماند کودآلی و پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۸۸

شهردار رشت، مدیرکل و معاونان بازرسی گیلان از پیشرفت پروژه احداث خطوط جدید پردازش پسماند کودآلی و پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بررسی بعمل آوردند و شهردار رشت ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه‌ها، مهمترین موانع و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن‌ها را برشمرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی، شهردار رشت به همراه سجاد ده‌ده‌جانی، مدیرکل بازرسی استان گیلان و معاونین وی، روند پیشرفت پروژه احداث خطوط جدید پردازش پسماند کودآلی و پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان را مورد بررسی قرار داد.

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل بازرسی استان گیلان، معاونین وی و مدیران شهرداری در محل شرکت کودآلی برگزار شد، ضمن برشمردن مشکلات و موانع و راهکارهای لازم برای برون رفت از آن‌ها، گزارشی از احداث خطوط جدید پردازش پسماند به مدیرکل بازرسی استان ارائه داد.

شهردار رشت و مدیرکل بازرسی استان گیلان در پایان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان هم دیدن کردند و شهردار توضیحاتی را درباره پروژه‌های انجام گرفته و در حال انجام، زمان بهره‌برداری از پروژه و اعتبارات مورد نیاز به سمع و نظر حاضران رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز