خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی برای جذب ۳ هزار نیروی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۵۶۷

رئیس پارک‌های علم و فن آوری گیلان گفت: دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان امسال ۳ هزار نفر نیرو استخدام می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی باستی، رئیس پارک‌های علم و فن آوری گیلان گفت: اولین آزمون استخدامی جذب نیروهای مورد نیاز دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و تا روز شنبه ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

رئیس پارک‌های علم و فن آوری گیلان، با اشاره به اینکه استخدام نیروها در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی است، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

علی باستی افزود: با جذب این نیروهای متخصص، بخش عظیمی از مشکلاتی که هم اکنون در نگهداری، تعمیر و حفظ آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور وجود دارد، حل می‌شود. او با اشاره به حضور نیروهای شرکتی در این آزمون، تصریح کرد: نیروهای شرکتی واجد شرایط نیز می‌توانند در رشته‌های مرتبط با شغلشان در این آزمون شرکت کنند و برای تبدیل وضعیت‌شان پیش‌بینی‌هایی انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز