خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۳۱ پروژه عام‌المنفعه بهداشت و درمان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۳۵

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار گیلان؛ ۳۱ پروژه عام‌المنفعه بهداشت و درمان استان با اعتبار افزون بر ۲۹۲ میلیارد تومان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت،بیست و هشتمین آیین پویش ره سلامت صبح امروز (دوشنبه) با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارسلان زارع استاندار گیلان به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.

 در این مراسم ۳۱ پروژه عام‌المنفعه بهداشت و درمان گیلان با اعتبار افزون بر ۲۹۲ میلیارد تومان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد.

بخشی از  این پروژه ها شامل بهره‌برداری از مرکز پشتیبان بستری ۱۲۰ تخت خوابی بیماران کوید ۱۹ سایت لاکان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، طرح توسعه مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق دکتر حشمت رشت با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، بازسازی و راه‌اندازی دستگاه جدید اسکن هسته‌ای مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی حشمت رشت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، بهره‌برداری از فاز نخست آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی مرکزی دانشگاه مستقر در مرکز آموزش درمانی رازی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و ... است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز