خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد:

شناسایی ۶۷نفر تبعه خارجی غیر مجاز در گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۲۴

در بازرسی‌های انجام شده در ۶ماهه اول سال ۹۳، تعداد ۶۷ نفر تبعه خارجی غیر مجاز شناسایی و زمینه برای اشتغال ۶۴ نفر از جویندگان کار در استان فراهم شد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان گفت: تعداد ۶۷ نفر تبعه خارجی غیر مجاز در ۶ماهه اول سال ۹۳ در استان شناسایی شدند.

به گزارش ایلنا از گلستان، امراله عباسی در گردهمایی بازرسان کار استان افزود: در بازرسی‌های انجام شده در ۶ماهه اول سال ۹۳، تعداد ۶۷ نفر تبعه خارجی غیر مجاز شناسایی و زمینه برای اشتغال ۶۴ نفر از جویندگان کار در استان فراهم شد.

او افزود: این تعداد تبعه غیرمجاز با ۱۵۴۳ مورد بازرسی توسط بازرسان کار این اداره کل از محل‌های احتمالی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در اقصی نقاط استان انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در استان، یک موضوع با اهمیت و حساس است و تبعات حضور غیر مجاز اتباع بیگانه در استان یعنی اشغال فرصت‌های شغلی موجود که می‌بایست جوانان بومی استان در آن شاغل می‌بودند.

در این مدت برای اینکه اتباع خارجی ساماندهی شوند و تحت نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شغل‌های تعریف شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول باشند، تعداد ۱۳۵۵ فقره پروانه کار جدید صادر و پروانه کار ۲۲۲۸ نفر از اتباع خارجی نیز تمدید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز