خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز گلستان و اداره کل استاندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۹۵

به منظور اقدام عملی درخصوص اجرای سیاست‌های کلی نظام در حوزه انرژی و بستر سازی مناسب، جهت پیاده سازی قانون اصلاح الگوی مصرف دراستان گلستان تفاهم نامه همکاری علمی، فنی، پژوهشی وفرهنگی بین شرکت گاز واداره کل استاندارد منعقد شد.

به منظور اقدام عملی درخصوص اجرای سیاست‌های کلی نظام در حوزه انرژی و بستر سازی مناسب، جهت پیاده سازی قانون اصلاح الگوی مصرف دراستان گلستان، تفاهم نامه همکاری علمی، فنی، پژوهشی و فرهنگی بین شرکت گاز واداره کل استاندارد منعقد شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، در همین رابطه مدیرعامل گاز گلستان و دبیر تدوین سند توسعه انرژی استان، پیرامون اهداف این تفاهم نامه گفت: تشریک مساعی و هم اندیشی با سازمان‌های مرتبط در حوزه تامین، توزیع، مصرف و کنترل میزان مصرف انرژی از اولویت‌های برنامه کاری دبیر خانه انرژی استان محسوب شده و گاز استان گلستان بعنوان متولی این امر ‌‌نهایت تلاش خود را جهت کاهش اتلاف انرژی وارتقای سطح فرهنگ مشترکین در راستای استفاده ایمن و بهینه از انرژی معطوف کرده است.

صفرعلی جمال لیوانی اظهار داشت: بر همین اساس با توجه به رسالت ذاتی و قانونی بسیار گسترده و اثر گذار اداره کل استاندارد استان درفرآیند تولیدات صنعتی کلیه تجهیزات انرژی بر و به تبع آن مواد و مصالح استفاده شده در مصنوعات ساخت داخل یا وارداتی می‌توان با تفاهم و تعامل نسبت به ارتقای درک صحیح از توان و خلاء‌های موجودهمت گماشت و به تقویت زنجیره توزیع، مصرف ونظارت بر مصرف منطقی تجهیزات انرژی براقدام کرد.

وی در ادامه افزود: تفاهم نامه حاضر با همین رویکرد و در راستای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز با عنایت ویژه به سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی مقام معظم رهبری تدوین و تائید شده است.

دبیر تدوین سند توسعه انرژی استان گلستان درخاتمه افزود: مدت اعتبار این تفاهم نامه ۲ سال است وطرفین نسبت به انجام مفاد آن درموعد مقرر متعهد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز