خبرگزاری کار ایران

طرح لایروبی دهانه پل‌ها و احداثکانال در راه‌های اصلی بندرگز اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۰۵

با اجرای این طرح از ابتدای فصل تابستان تاکنون، بیش از ۵۰ دهنه پل در محور قدیم کردکوی و نوکنده بازگشایی و لایروبی شد و احداثبیش از دو کیلومتر کانال انتهای حریم از محدوده پل «اله دو» به رودخانه قره سو به پایان رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی بندرترکمن از اجرای طرح لایروبی و بازگشایی دهانه پل‌ها و احداثکانال با هدف پیشگیری از خسارات سیل در راه‌های اصلی شهرستان‌های بندرترکمن و بندرگز خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، پرویز مهماندوست گفت: با اجرای این طرح از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از ۵۰ دهنه پل در محور قدیم کردکوی و نوکنده بازگشایی و لایروبی شد و احداثبیش از دو کیلومتر کانال انتهای حریم از محدوده پل «اله دو» به رودخانه قره سو به پایان رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور علاوه برماشین آلات راهداری این اداره از امکانات ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری بندرگز از جمله یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری استفاده شد.

مهماندوست همچنین اظهارداشت: احداثبیش از ۲۰ کیلومتر کانال در انتهای حریم محور نوکنده به کردکوی به منظور هدایت سیلاب‌ها و آبهای سطحی به پل‌های بزرگ‌تر مسیر در دستور کار است که بزودی اجرایی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بندرترکمن اضافه کرد: لایروبی دهانه پل‌ها و احداثکانال به علت نبود آب در مسیر‌ها و مساعد بودن شرایط جوی در فصل تابستان موجب تسریع انجام کار‌ها می‌شود.

مهماندوست اظهار امیدواری کرد که با تامین ادوات، اعتبار و همکاری لازم بتوانیم بموقع برای لایروبی و ترمیم سایر نقاط آسیب پذیر از جمله محور آسیب پذیر درازنو و راه‌های اقماری این منطقه و پل‌های گرجی محله، سالیکنده، محله، نوکنده و قره تپه اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز