خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان در بازدید از مرکز سامد:

ارتباط دوطرفه مردم و دولت باید مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۶۲

ارتباط دوطرفه مردم و دولت باید مدیریت شود زیرا مسئله مردم یک محوراست و توجه به نظرات، پیشنهادات و تعامل بامردم یک واقعیت گریز ناپذیر است.

ایلنا - گرگان: استاندار گلستان صبح امروز دربازدیداز مرکزسامد سامانه ارتباط مردم با دولت در گرگان گفت: ارتباط دوطرفه مردم و دولت باید مدیریت شود زیرا مسئله مردم یک محوراست و توجه به نظرات، پیشنهادات و تعامل بامردم یک واقعیت گریز ناپذیر است.

به گزارش ایلنا، «حسن صادقلو» اظهار داشت: درآموزه‌های اسلام وانقلاب اسلامی برروی ارتباط مسئولان با مردم بسیار تاکید شده و روح بنیانگذاری مسئله یک روح متعالی است.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر وامید و حتی دولت‌های گذشته روی این مسئله حساسیت زیادی داشته‌اند و به نوعی این نهاد مردم مدارانه وارتباط تنگاتنگ دولت با مردم را طراحی کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اگر چه یک ظرفیتی بنیانگذاری شده ولی ما هنوز دراستان گلستان در آغاز راه هستیم و مجموعه‌ای دراین مرکز دارند تلاش می‌کنند و بخشی از نظرات مردم را می‌گیرند و امیدوارم بتوانیم به نوعی راهبری کنیم تا واقعا به اهداف مطلوب خود برسیم.
مقام عالی دولت در استان روح مسئله را یک واقعیت گریز ناپذیر و بسیار مقدس برشمرد واضافه کرد: اصل واساس این مرکز، مسئله مدیریت آن است و باید درمدیریت مسئله توجه جدی کنیم وتا در مسائل خاصی که مردم واقعاً مشکل دارند پیگیری و به آن رسیدگی شود.
وی ادامه داد: نکته بعدی در حوزه استان خروجی مسئله است که باید نظرات مردم را طبقه بندی ومشکلات را مرتفع نماییم.
صادقلو ابراز امیدواری کرد: حضور اینجانب در اینجا این است که درواقع روح مسئله اجرا شود و تا خروجی مسئله را بتوانیم به شرایطی مطلوب، سودمند، مفید وهدایت شده در راستای توسعه استان به پیش ببریم.
سامانه تلفنی ۱۱۱(سامد) برای دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی از رییس جمهوری و دولت تدبیر وامید است که مردم استان می‌توانند با آن تماس بگیرند و پس از ثبت درخواست‌ها، کد رهگیری صادر می‌شود که متقاضی می‌تواند پس از یک ماه با این کد رهگیری نتیجه موضوعات مطرح شده را پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز