خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی احداثمجتمع فرهنگی و مذهبی گلستان در تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۵۴

گلنگ احداثمجتمع فرهنگی و مذهبی استان گلستان عصر روز گذشته با حضور استاندار گلستان و جمعی از گلستانی‌های مقیم تهران در تهران به زمین زده شد.

ایلنا - گرگان: گلنگ احداثمجتمع فرهنگی و مذهبی استان گلستان عصر روز گذشته با حضور استاندار گلستان و جمعی از گلستانی‌های مقیم تهران در تهران به زمین زده شد.
به گزارش ایلنا، استاندار گلستان در این مراسم تأکید کرد: مسئولان استانی باید در کنار استفاده از ظرفیت اتاق فکر درون استان، از ظرفیت این اتاق فکری که در خارج از استان ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند.

حسن صادقلو تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند بهترین یاور برای استان باشد.

وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های آیت الله نورمفیدی در شکل گیری این مجموعه که باعثافتخار استان است تشکر و قدردانی کرد.
استاندار گلستان با اشاره به مصوبه دولت در خصوص جزیره آشوراده و تعیین حدود مرزی گلستان و مازندران، از دولت تدبیر و امید که در چند ماهه اخیر دو مصوبه مهم برای استان گلستان داشتند قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم بر پرهیز از فردگرایی و اهمیت دادن به جمع تأکید کرد.
آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: این مجموعه به هیچ وجه نباید رنگ و صبغه سیاسی داشته باشد و باید از تنگ نظری‌های سیاسی و جناحی شدیداً پرهیز شود.
در این مراسم آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان - آیت الله شاهرودی، نماینده مجلس خبرگان رهبری – دکتر شریعتمداری، معاون اجرایی ریاست جمهوری، منوچهر متکی(وزیر امور خارجه سابق)، آیت الله سید ابراهیم رییسی(معاون اول قوه قضاییه)، دکتر علی هاشمی(رییس کمیته مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام) و علی اصغر احمدی(استاندار سابق گلستان) نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز