خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

ماهیانه ۷۷ میلیارد تومان کمک معیشت به حساب مددجویان گلستانی واریز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۴۸

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ماهیانه ۷۷ میلیارد تومان  کمک معیشت به حساب مددجویان گلستانی واریز می شود و درسال گذشته بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت کردیم.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی بابائی با اشاره به اینکه ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان است گفت: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته افزود: یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تامین حداقل نیازهای معیشتی خانواده هاست که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.

وی تصریح کرد: سرانه مستمری خانواده های یکنفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان میباشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بابائی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: کمیته امداد، برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان  درشرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی ، درمانی ، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیر متناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه  خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه ی هدف خود گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه،(  soha.emdad.ir)خواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز