خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اعتبارات استانی جوابگوی طرح هادی در گلستان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۸۶

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: اعتبارات استانی جوابگوی طرح هادی در گلستان نیست و تلاش می‌کنیم در سفر دوم رئیس جمهوری به استان اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات روستاها جذب کنیم.

سیدمحمد حسینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: بازنگری طرح‌ هادی هر ۱۰ سال یک بار برای تامین فضای مورد نیاز در روستاها انجام می‌شود؛ از همین روی طرح هادی ۳۱۵ روستای استان نیازمند بازنگری است.

وی گفت: اعتبارات استانی جوابگوی طرح هادی در گلستان نیست و تلاش داریم در سفر دوم ریاست جمهوری اعتبارت خوبی برای استان جذب کنیم.

وی ادامه داد: گلستان ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که ۴۷ درصد جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند و روستا‌ها نقشی قابل توجهی در تامین امنیت غذایی و تولید ایفا می‌کنند. بزرگترین چالش و موضوع روستاهای استان، توسعه و اشتغال پایدار است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که در کشور امضا شد حدود ۸۰۰ مددجوی بهزیستی صاحب مسکن می شوند. تاکنون ۴۰۰ مددجوی واجد شرایط شناسایی و به بنیاد بنیاد مسکن استان معرفی شده‌اند.

حسینی بیان کرد: به این مددجویان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود. تمام تلاش ما این است بتوانیم به مددجویان کمکی انجام دهیم.

وی افزود: براساس تفاهم نامه چندجانبه در کشور هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستانی که مسکن ندارند صاحب مسکن می شوند و در این بخش نیز تا کنون ۴۰۰ مددجوی واجد شرایط شناسایی و به بنیاد بنیاد مسکن استان معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح به این افراد ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰ تن سیمان رایگان خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز