خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوا استان:

تلاش قرارگاه خاتم الانبیا برای آبرسانی به ۴۳۲ روستای گلستان/ مجهزترین کلینیک دندان پزشکی شمال کشور در گرگان احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۶۷

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۴۳۲ روستای استان با کمبود آب مواجه هستند و با همکاری قرارگاه خاتم انبیا مشکل کمبود آب این روستاها به زودی برطرف می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، سردارعلی ملک شاهکویی اظهار کرد: گلستان در سالهای اخیر با شدیدترین نوع خشکسالی مواجه بوده است که متاسفانه خسارت سنگینی به بخش زراعی و باغی استان وارد کرد.طی ۳ سال اخیر قرارگاه خاتم دراستان ۱۵ هزار هکتار سامانه‌ نوین آبیاری برای کمک به بخش کشاورزی انجام داده است.

وی گفت: با اجرای این طرح میانگین راندمان آبیاری را در هکتار برای تولید محصولات کشاورزی از ۴۰ درصد به ۷۵ تا ۸۰ درصد افزایش پیدا می کند.پیش از این ۱۲ هزار میلیارد تفاهم نامه و قرارداد بین دستگاه های اجرایی گلستان و قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های توسعه گلستان منعقد شده بود.

ملک شاهکویی بیان کرد: با همکاری قرارگاه خاتم انبیا با بسیج سازندگی استان طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است.با این طرح کمبود آب ۴۳۲ روستا بر طرف می شود و حدود ۴۰۰هزار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی گفت: درحال حاضر قرارگاه خاتم در چند پروژه بزرگ استان فعالیت می‌کند و درآینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی بیان کرد: در روز های اخیر گلنگ کلینک تخصصی دندان پزشکی بعثت در گرگان زده شد و این کلینیک تخصصی بزرگ‌ترین پیشرفته ترین و مجهز ترین مرکز دندانپزشکی شمال کشوراست.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در ۱۳۰۰ متر، ۶ طبقه و ۲۴ یونیت بمنظور ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی شامل تصویربردای، جراحی، ایمپلنت، آزمایشگاه و رادیولوژی است که پیش بینی می شود ۲ ساله به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز