خبرگزاری کار ایران

ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر گلستان تا ۱۹ خرداد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۰۶

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر گلستان تا ۱۹ خرداد ادامه دارد و بروز رسانی مدارک ومستندات تعاونیها از الزامات ثبت نام در جشنواره تعاونی برتر می باشد. 

به گزارش ایلنای گلستان،محبوبه فدایی اظهارکرد: شرکت های تعاونی استان گلستان جهت ثبت نام در این جشنواره بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.mcls.gov.ir از زیربخش خود اظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه نموده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند. 

وی گفت: در راستای برگزاری هجدهمین جشنوراه تعاونیهای برتر که در شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد، ابتدا ضروری است مدیران تعاونیها و اتحادیه ها برای ثبت نام درجشنواره، قبل از انجام هرکاری نسبت به بروز رسانی تعاونی خود که شامل  برگزاری مجمع عمومی ؛صورتهای مالی ,ثبت شاغلین  ,برند ,صادرات و... می باشد، اقدام کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه تعاونی ها این مرحله را انجام ندهند قطعا نمی توانند در زمان ثبت نام شرکت در جشنواره اقدام نمایند. بعد از تاریخ اعلام شده رتبه بندی اولیه تعاونی ها توسط سامانه انجام شده و آن دسته از شرکت های تعاونی که حدنصاب لازم را در این مرحله به دست آورده باشند جهت تکمیل اطلاعات ورتبه بندی نهایی مجاز به تکمیل فرم و بارگذاری مستندات نهایی در سامانه خواهند شد. 

فدایی گفت: پس از رتبه بندی کمی و کیفی بر اساس شاخص های مدنظر در سامانه تعاونی های برتر استانی و ملی مشخص شده و در هفته تعاون تجلیل خواهند شد. متقاضیان شرکت در این جشنواره در صورت برخورد با هرگونه مشکل در سامانه یا ورود به سامانه با کارشناسان شهرستان مربوطه تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز