خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان خبرداد؛

اعزام ۲۹۳۴ زائر گلستانی در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی / مشکلات فنی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله رفع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۹۵

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان گفت: ۲۹۳۴ زائر گلستانی در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و پروازها با استفاده از ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان خواهد بود.

به گزارش ایلنای گلستان، حنظله گرزین اظهار کرد: در سالجاری ۲۹۳۴ زائر خانه خدا طی ۷ روز در قالب ۲۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زیرساخت‌های لازم در فرودگاه گرگان جهت رفاه هرچه بیشتر زائران خانه خدا فراهم شده است.

وی ادامه داد: همه کاروان‌های گلستان در مدینه بعد هستند و تاریخ اعزام آنان نیز از ۲۶خرداد لغایت یک تیرماه است. همه پروازها با استفاده از ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان خواهد بود.

گرزین بیان کرد: مشکلات فنی در اجرای جایگاه سوخت فرودگاه  کلاله رفع شده است و در آینده نزدیک با اعتبار تخصیصی ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان عملیات اجرایی آغاز می‌شود. جایگاه سوخت این فرودگاه شامل ابنیه، سایه بان، واحدهای سوخت رسان و مخازن است.

وی افزود: فرودگاه کلاله در نبود جایگاه سوخت و در نتیجه استقبال کمرنگ ساکنان شرق گلستان غیرفعال شده بود. با ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله، پروازهای رفت و برگشت تهران، زاهدان در کنار اورژانس هوایی و استقرار بالگرد اطفای حریق در این فرودگاه فعال خواهد شد.

وی گفت: راه اندازی این فرودگاه ظرفیت خوبی در شرق گلستان برای رونق و توسعه اقتصادی منطقه است. فرودگاه کلاله در زمینی به مساحت 315 هکتار احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز