خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان:

راهیان نور یک مؤلفه فرهنگی ماندگار در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۶

پس از گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان دشمنی ها باقی است و در تمامی حوزه های سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… هدف دشمنان قدّار قرار داریم و اگر از جنگ نرم و بخصوص تهاجم فرهنگی دشمنان غافل شویم، قطعاً قافیه را به آنها خواهیم باخت.

ایلنا - گرگان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز اردوهای راهیان نور به عنوان یک مؤلفه فرهنگی ماندگار، در کشور در حال انجام است.
به گزارش ایلنا از گرگان، علی اصغر طهماسبی " در جلسه ستاد راهیان نور استان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در جهت تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فلسفه اعزام این کاروانها آشنایی دانش آموزان، دانشجویان و در کل نسل جوان ما با دلاوریهای رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سالروز عملیات کربلای ۵، شبهای این عملیات را به شبهای قدر این انقلاب تشبیه کردند و فرمودند دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت حذف نخواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: وقتی که رهبر معظم انقلاب چنین تعبیری از عملیات رزمندگان اسلام دارند، وظیفه همه ماست تا راهیان نور را به عنوان یکی از مؤلفه های اثرگذار فرهنگی کشور ارج نهیم.
وی بکار گیری عامل معنویت را یکی از مؤلفه های مهم در سالهای دفاع مقدس دانست و افزود: معنویت، توکل به خداوند و روحیه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام سبب شد که دشمن نتواند با پیچیده ترین تاکتیکهای جنگ افزاری دنیا و با پشتیبانی قدرتهای بین المللی، جمهوری اسلامی ایران را زمینگیر کند.
طهماسبی خاطر نشان کرد: پس از گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان دشمنی ها باقی است و در تمامی حوزه های سیاست، اقتصاد، فرهنگ و… هدف دشمنان قدّار قرار داریم و اگر از جنگ نرم و بخصوص تهاجم فرهنگی دشمنان غافل شویم، قطعاً قافیه را به آنها خواهیم باخت.
به گفته وی، اردوهای رهیان نور وسیله ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور که یادآور دفاع مقدس است، به جامعه و نسل امروز ما می باشد و هر کدام از فرزندان ما که به این مناطق مشرف می شوند در بازگشت از این سفر، نور معنویت را در وهله اول به خانواده و بعد به جامعه تسرّی می دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان اظهار داشت: با وجود محدودیتی که در بحثبودجه وجود دارد اما ستاد راهیان نور استان و کمیته های ذیل آن از آمادگی لازم برای اعزام مردم ولایتمدار استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برخوردار است.
این جلسه با حضور سردار علی فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین کشور و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور و استاندار گلستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز