خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

یک محکوم به قصاص پس از 12 سال در گلستان بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۸۰

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: جمعی از فعالان تولیدی استان به دعوت دادگستری گلستان برای کمک به آزادی یک محکوم به قصاص، مشارکت کردند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی اظهارکرد: در این گلریزان  علاوه بر فعالان بخش تولید استان و خیران،  تعدادی از همبندان سابق این محکوم به قصاص هم،  حضور داشتند و برای کمک به او  قدم پیش گذاشتند.

وی افزود: خوشبختانه اولیای دم هم، پادرمیانی دستگاه قضایی و خیران را پذیرفتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

آسیابی ادامه داد: محکوم به قصاص سال 89 مرگ یک جوان را رقم زد و پس از صدور حکم قصاص به درخواست اولیای دم، در زندان و در انتظار اجرای حکم بود. 

وی افزود: در چند سال گذشته بارها اعضای شورای حل اختلاف ، بزرگان و ریش سفیدان برای  بخشش،  پادرمیانی کردند که بی نتیجه بود اما امسال و پس از در نوبت اجرا قرار گرفتن حکم ،  رایزنی ها با حضور مسئولان قضایی از سر گرفته شد که خوشبختانه نتیجه بخش بود و اولیای دم، به گذشت ، راضی شدند. 

رئیس کل دادگستری گلستان با آزادی این مردجوان که حالا در آستانه 40 سالگی  است ، تعداد محکومین به قصاص که امسال در گلستان فرصت زندگی دوباره یافته اند ، به شانزده تَن رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز